Wyświetlenia

piątek, 1 listopada 2013

Weekend

Jak Wam mija weekend?
Do mnie przyjechał brat z Krakowa!!! Okazało się, że dla mojego starszego rodzeństwa "z samego rana" oznacza 11-14, a nie 7-10...   XD   No więc z siostrą czekamy na niego, bo musi się wykąpać (ale wszedł do łazienki z laptopem, więc na prawdę nie wiem o której my wyjedziemy)...
Odrobiłyście/Odrobiliście już lekcje?
Jeśli chodzi o mnie to zrobiłam może 1/3, bo po prostu straaaasznie dużo nam zadali!!!
Macie rodzeństwo? Jeśli tak, to jak się nazywa?
Moja siostra nazywa się Aleksandra (ale ja mówię po prostu Ola) i ma 25 lat. Brat nazywa się Michał i ma 22 lata. Tylko ja jestem taka "mała"... Tak naprawdę jestem wyższa od mojej mamy!!! (Jestem mutantem!!!) Tak na prawdę to ogólnie Michał jest najwyższy, bo ma 2,2 m , Ola ma 1,83 m , a ja 1,71...
A Wy? Jesteście "duzi", czy "mali"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...