Wyświetlenia

piątek, 21 marca 2014

Zakupy

Byłam w sobotę w Decathlonie i dokupiłam czerwoniutki uwiąz (sznurek do uwiązania konia np. przy czyszczeniu) i zgrzebło (szczotka do czyszczenia konia)!!! Tak mi się to podoba!!! :3


Od razu gdy wróciłam do domu, zaczęłam oglądać Must be the music - tylko muzyka i założyłam się z mamą. Moja mama uważała, że Paulina Sykut - Jeżyna jest w ciąży i nie prowadzi programu, a ja powiedziałam, że to na bank ona. Ustaliłyśmy, że jeśli ona wygra, to muszę spełnić jej trzy życzenia, a jak ja to mama mi kupi uwiąz, lecz tak długo się wahałam, że mama dorzuciła jeszcze kantar!!! I wygrałam!!! ^^
No ale nie mogę się zdecydować, więc proszę Was o radę: Który ładniejszy?


Dzisiaj Dzień Wagarowicza!!! Zdziwiła mnie wypowiedź mojej mamy w czwartek wieczorem: "Jutro Dzień Wagarowicza, idziesz do szkoły?" Ja: "Yyy, no nie wiem..." Moja mama: "No to może nie chcesz iść?" To było niesamowite!!! No więc dzisiaj pojechałam sobie do kosmetyczki i mam tak ślicznie pomalowane pazurki :3
Byłam w tym nowym Felicity i oceniam, że jestem całkiem w porządku, tylko drzwi się zacięły, a tuż za nimi mama zaparkowała samochód i musiałyśmy zwiedzić ten wielgachny parking wszerz i wzdłuż! To było okropne!!!
Jest tam mnóstwo nowych sklepów!!!
Carry

Bershka
Kupiłam sobie też dzisiaj gumy do żucia, które są obrzydliwe!!! Nie polecam!!!

Jak spędzaliście Dzień Wagarowicza? Jedliście takie gumy? I jak, smakowały? Który zestaw (kantar uwiąz ) ładniejszy?

4 komentarze:

  1. Niestety w szkole, 4 sprawdziany, więc uciec się nie opłacało. Nie jadłam, a nawet nie widziałam. Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety na wagary nie poszłam i dodatkowo miałam sprawdzian . A tych gum niestety nie jadłam ; (

    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. love the cute bows on the nails! looks like dog harness, I use the gentle leader for my dog :)

    xx

    Kelly

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniejsza uzda to chyba ta z siwymi ,,poduszkami", czyli ta jaśniejsza. Niestety ja byłam w piątek w szkole i nie jadłam tych gum. Ogólnie fajny post. Pisz tak dalej a myślę, że coraz więcej osób zacznie czytać twojego bloga <3
    Bardzo fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...