Wyświetlenia

niedziela, 3 listopada 2013

Szkoła...znowu

Tak, to nie żart!!! Już jutro do szkoły!!! Nawet się nie zorientowałam kiedy minął długi weekend!!! A Wy?
Byłam z Olą (siostra, gdyby ktoś jeszcze nie wiedział) na końach i było suuuuperaśśśśnie!!! Poskakałam sobie, a teraz odrabiam lekcje... A Wy, co robicie? Macie jakieś sprawdziany zapowiedziane lub kartkówki na ten tydzień? Ja mam z angielskiego w czwartek test i w piątek z hiszpańskiego, a oprócz tego mogą być jeszcze niezapowiedziane kartkówki z każdego przedmiotu... Ale pocieszam się tym, że już w następną sobotę jadę na wycieczkę do Hiszpanii!!! Najfajniejsze jest to, że ta wycieczka nazywa się "do Hiszpanii", a tak naprawdę będziemy mnóstwo zwiedzać w innych państwach (np. Włochy)!!! Ta wycieczka jest na 8 dni więc wrócę dokładnie na WEEKEND!!! Jeśli chodzi o mnie to kocham szkolne/klasowe wycieczki!!! A Wy?

PS: Sorki, że cały czas piszę "...", albo "!!!", ale po prostu uwielbiam tak pisać!!! Kurcze, no i znowu!!! Hahaha!!!   XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...