Wyświetlenia

wtorek, 4 lutego 2014

Na nowo...!

Chciałabym poinformować, że zmieni się nazwa mojego bloga, a w sumie już się zmieniła... ;) Link też się zmieni. Od jutra wieczorem będzie już ta nazwa aktualna:
leonka-to-ja.blogspot.com

Moja koleżanka ma myśli samobójcze i wgl, więc chciałam jej pomóc. Oto instrukcja: ;)
Mam nadzieję, że przeczytaliście do końca tę instrukcję, bo nie chciałabym słyszeć plotek, że na moim blogu są instrukcje: jak się ciąć, jak popełnić samobójstwo, czy coś w tym stylu. O nie! Ja jestem temu przeciwna! Jak można nie zdawać sobie sprawy z tego, że ktoś cierpi kiedy się z niego śmiejemy? A później ludzie się dziwią, że ktoś popełnia samobójstwo... Przecież to jest po prostu okrutne!

A Wy, jakie macie na ten temat zdanie?

4 komentarze:

  1. Ta instrukcja początkowo mnie zaszokowała, ale im dalej czytałam, tym większą czułam ulgę. Naprawdę świetnie, że wstawiłaś coś takiego. :) Dziś wiele osób okalecza się po prostu dla szpanu, jestem na studiach i nawet tam widuję takie osoby. Inną kwestię stanowią ci, którzy naprawdę mają problemy ze sobą i nie potrafią sobie poradzić. Nie należy ich potępiać.

    Na pewno będę zaglądać na Twojego bloga. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jestem przeciwna samookaleczaniu się ale czasami to jedyne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To był dobry pomysł na posta, zwłszcza ze może on pomóc innym. Na początku mnie zszokował ale jak przeczytałam do końca, to okazał się bardzo pouczający.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...