Wyświetlenia

piątek, 7 lutego 2014

Weekend!!!

Dopiero dzisiaj (w sumie przed chwilą) zorientowałam się, że jutro nie trzeba iść do szkoły!!! Tak się cieszę, że gdy mnie oświeciła moja koleżanka - spadłam z krzesła... ^^

Na blogu znajduje się (od kilku dni) nowa ankieta - nie tyle nowa, co ją po prostu wymieniłam. Chciałam Was powiadomić, że możecie w niej zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź. Zagłosujcie! ;)

Zakochałam się!!! A w sumie, to po prostu pozwoliłam na dotarcie tej wiadomości do mojego mózgu. Bo wcześniej nie wierzyłam, że mogę się podobać TEMU chłopakowi! A jednak!!! Ale sama nwm... Może się mylę... Może ktoś kto mi powiedział WAŻNĄ RZECZ kłamie... Nie wiem komu mogę zaufać...

A tu obrazki, które opisują myśli kotłujące się w mojej głowie...

Te już mnie nie dotyczą, ale i tak je wstawiam, bo dotyczą najbliższych mi osób. ;)

7 komentarzy:

  1. Fajny i ciekawy post. Osobiście nie prowadzę bloga,ale twój mógł by być wzorcem dla mojego. Szkoda tylko, że nie napisałaś jak ma na imię ten chłopak i jak się o ty dowiedziałaś, ale tak po za tym wszystko jest spoko. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy temat do pisania na blogu, myślę że powinnaś porozmawiać z tym chłopakiem, zobacz jak by się zachował w rozmowie z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój blog! Masz może ochotę na wspólną obserwacje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję i czekam na Ciebie ;) Jeżeli się nie odwdzięczysz, będę zmuszona Cię' odobserwować' ;)

      Usuń
  4. Świetny blog, będę wpadała z chęcią :)
    obserwuję + proszę o rewanż ;3
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...