Wyświetlenia

piątek, 8 listopada 2013

Tatuaże... NIE

Tak wiem, na początku może być trudno zrozumieć tytuł posta, ale przecież miało być o tatuażach... Pomyślałam, że ten post będzie jutro, bo dzisiaj tyle się zdarzyło i chciałam Wam o tym opowiedzieć!!!
Nareszcie postawiłam się tej dziewczynie!!! (Przypomnijcie sobie post o Kłamstwie - tylko pierwsze trzy linijki) A to było tak... Miałam paluszki i ona podeszła do mnie i powiedziała: "Wezmę sobie kilka..." i wzięła chyba z 15!!! A ja wstałam (wtedy siedziałam na podłodze) i jakoś tak te słowa wyszły same z moich ust: "Usłyszałaś słowo proszę?!?!?!". Powiedziałam to naprawdę zaczepnie! A ona po chwili (tak jakby musiała się zastanowić) powiedziała: "To mogę ci te trzy paluszki odkupić, jeśli ci tak bardzo zależy." (Czy coś w tym stylu...) TRZY?!?!?! Wzięła chyba z 15!!! Ale nieważne... Zastanawiałam się czy nie odpowiedzieć: "Tak masz mi je odkupić!" Ale w końcu tego nie powiedziałam! I dobrze... Możecie mówić: "Ona nie ma z czego się cieszyć.", ale w moim przypadku jest naprawdę z czego!!! Nie jestem dobra w konfrontacji z innymi (czytaj: mocniejszymi) osobami (ode mnie)...
Później poczułam się bardzo źle, kiedy zobaczyłam w zeszycie od hiszpańskiego swojej najlepszej przyjaciółki, że było zdanie: Mis mejores compañeros se llama Ana y Zosia (to ta dziewczyna, której tak nie lubię). To zdanie znaczy: Moje najlepsze przyjaciółki nazywają się Ania i Zosia. I wtedy pomyślałam, że napiszę właśnie o tym, że już nie jest tak samo między nami, ale... pod koniec lekcji cały czas była przy mnie!!! I nawet zaproponowała, że mnie odprowadzi - pójdzie ze mną do McDonalda! Co z tego, że to nie wyszło, bo nie miała jak wrócić do domu stamtąd, więc powiedziałam jej, że dziękuję za chęci, ale to nie ma sensu, bo nie będzie miała autobusu do domu? Chodzi mi o to, że sama to zaproponowała i to było piękne!!! (Jeśli to czytasz, to dziękuję ci!!! Chcę żebyś wiedziała, że bardzo poprawiłaś mi humor. Kocham Cię!!!!!!!!!!! Przepraszam za wszystko...)

PS:Wolicie:


  • dłuższe posty np. o tym co się działo u mnie w szkole
  • posty tematyczne
  • mało tekstu, który jest przeplatany obrazkami
  • inne (podaj jakie, a dopisze i możliwe, że ktoś podziela Twoje zdanie)

4 komentarze:

  1. Hahaha też się kocham ale te imona to były pierwsze lepsze :* Pisane o 3 rano :)) Ledwo patrzyłam na kartkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny Blog ! :D
    Może obserwacja za obserwację ?!
    http://myycrazzyylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...