Wyświetlenia

czwartek, 14 listopada 2013

Uśmiech

Tak mało nas kosztuje, a tak rzadko go używamy... Uśmiech!!! A z nim się wiąże urok osobisty...
Jak tam w szkole? Ja mam jakąś godzinę i idę na koncert!!! Więc nie wiem kiedy się pouczę!!! No ale nie ważne... Tak się cieszę, bo wycieczka do Hiszpanii "podskoczyła" do mnie jednym wielkim susem!!! Tak to już w tę sobotę! Hiszpanie strzeżcie się!!!   :*

Moja koleżanka chcę usunąć bloga!!! I nie mogę się z tym pogodzić!!! To jej blog!!! Nie mogę na to pozwolić!!! Komentujcie, obserwujcie i zachęcajcie ją do prowadzenia bloga!!! To dzięki niej ja kontynuowałam mojego bloga.

Nie warto być smutnym, zmartwionym i przygnębionym! Bo w ten sposób straci się całe życie! Ja jestem pesymistką, ale z tym walczę i pomału zamieniam się w optymistkę! A Wy?

A teraz:


 PS: Idę właśnie do moich kochanych psiaków!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...