Wyświetlenia

wtorek, 5 listopada 2013

Filmy

Ostatni post był o kłamaniu i mówiłam Wam, że nie można kłamać i w ogóle, ale dzisiaj sama tego nie dotrzymałam!!! Znaczy ktoś się mnie o coś zapytał, a ja powiedziałam takim miłym głosikiem: "Tak, jasne weź sobie.", a tak naprawdę nie znoszę tej osoby!!! Po prostu ja nie potrafię odmawiać!!! Przez to wszystko nie zauważyłam, że jest, a właściwie był WTOREK!!! Miałam dzisiaj rano próbę chóru (trwała półtorej godziny) i musiałam przyjść do szkoły na 7:30, więc jestem padnięta!!! A Wy? Odrobię jeszcze tylko lekcję i się kładę...
Pewnie czytając to zastanawiacie się: "Po co ona nadała postowi tytuł Filmy skoro tyle już napisała i ani słowa jeszcze o filmach?"... Po prostu chciałam się Was zapytać jakie filmy lubicie najbardziej? Ja kocham Zmierzch!!! Ale wiem, że moi przyjaciele nie przepadają za nim, więc staram się o nim wiele nie mówić (tylko myśleć)... Ale... najlepsi przyjaciele powinni tolerować to co Ty lubisz!!! Pamiętaj o tym!!!
Oprócz tego filmu polecam film PS: Kocham Cię!!! To jest świetny film, przy którym się popłakałam.
A Wy jakie lubicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...