Wyświetlenia

sobota, 2 listopada 2013

Warszawa...

Właśnie wróciłam z Warszawy i chciałam Wam troszkę opowiedzieć "jak tam jest".
Moim zdaniem Święto Wszystkich Zmarłych zamienia się po prostu "w okazję zarobienia pieniędzy" i nic więcej. Nie wiem, czy wiecie co to jest "pańska skórka":
Jeśli chodzi o mnie, to uwielbiam je!!!
Moja siostra cioteczna (nazywa się Eliza, 2 lata ode mnie starsza) powiedziała: "To smutne... Święto Wszystkich Zmarłych kojarzy się już ludziom tylko z "pańską skórką"...
W Warszawie przed wejściem na cmentarz jest po prostu "jarmark"!!! Wszędzie znicze, kwiaty (tak jak u nas, ale...), pańskie skórki, obwarzanki, szyszki i wiele innych smakołyków...
Sprzedający biorą kupujących za kompletnych głupków!!! Tak, właśnie!!! Biorą ludzi na litość! Oni są okrutni i dają nawet sprzedawać to swoim dzieciom, a sami stoją dalej i przypatrują się! Albo siedzą na wózku inwalidzkim, a tak naprawdę wcale im ten wózek nie jest potrzebny!!! Robią to tylko po to, aby więcej zarobić!!!

PS: Święto Wszystkich "Zmarłych"   ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...