Wyświetlenia

wtorek, 11 lutego 2014

L.B.A.

Zostałam nominowana do L.B.A. przez Wiktorię, której bardzo dziękuję. :* Pozwoli mi to na zdobycie większej liczby czytelników. (Dla niewtajemniczonych) L.B.A. polega na wybraniu przez konkretną blogerkę (czyli w tym wypadku mnie) 11 osób, które prowadzą blogi i mają mniejszą liczbę obserwatorów i czytelników oraz mam im zadać 11 pytań, więc zaczynajmy...
Pytania, które otrzymałam ja:
1. Jak często wchodzisz na bloga?
Staram się jak najczęściej, jednak jest to bardzo trudne, ponieważ mam bardzo mało czasu wolnego (gimnazjum - wiadomo).

2. Czemu postanowiłaś go założyć?
W szkole podstawowej w 4 klasie MUSIAŁAM go założyć, ale traktowałam go jako zwykłe ćwiczenie. Ostatnio pomyślałam: "Czemu by nie spróbować?" no i mi się bardzo to spodobało. ^^

3. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystko co wpadnie w ucho.

4. Masz zwierzęta?
Jak bym mogła nie mieć? Ja kocham zwierzaki!!! Mam trzy psy: Dexter, Śnieżkę i Chou-chou (czytaj: szuszu). Dexter to owczarek niemiecki, Śnieżka - kundelek (ale przesłodki i mądry), a Chou-chou - mops.

5. Gdzie masz zamiar pojechać na wakacje?
Gdzieś nad morze!!!

6. Byłaś kiedyś za granicą? Gdzie?
Byłam tu i tam... Np. w Turcji (ze 3 razy), na Zakynthos (czytaj: zakyntos), w Egipcie...

7. Masz przyjaciółkę/przyjaciela?
Moimi przyjaciółkami są: Basia i Weronika (takimi naj).
A przyjacielem: Franek. ;)

8. Jaki jest twój ulubiony zespół/ wokalista?
Nie posiadam. Choć szaleję za piosenką Kamila Bednarka "Cisza". Kocham ją!!! KLIK

9. Lubisz czytać książki? Jak tak, to jaką polecasz?
Zależy co kto lubi. Ja ogólnie lubię czytać, ale błagam - mogłyby być jakieś fajniejsze LEKTURY! Polecam książkę Pretty Little Liars, ale ostrzegam - książka bardzo wciąga! ;)

10. Lubisz chodzić do szkoły?
NIENAWIDZĘ wstawać rano.

11. Jaką porę roku najbardziej lubisz?
Zdecydowanie lato! Nienawidzę zimy!

Pytania ode mnie:
1. Co Cię zainspirowało do założenia bloga?
2. Masz jakieś zwierzaki?
3. W skali od 1 do 10 oceń mojego bloga.
4. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
5. Masz najlepszą przyjaciółkę, a może przyjaciela?
6. Gdzie najbardziej lubisz spędzać wakacje?
7. Co robisz w wolnym czasie?
8. Masz swoje jakieś hobby? Jakie?
9. Masz chłopaka/dziewczynę?
10. Komu robisz walentynkę?
11. Lubisz czytać książki? Polecisz jakąś?

Osoby, które nominuję:
Zmieniłam wygląd bloga, żeby było bardziej ... tak WALENTYNKOWO! :*

A Wy, z kim/ z czym obchodzicie Walentynki?

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu dodałam już odpowiedzi na Twoje pytania (najnowsza notka nr 5). Zapraszam! :)
      www.momentforme89.blogspot.com

      Usuń
  2. Ojej dziękuję Kochana ♥ :***
    Trzymaj się ciepło :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki że musiałam usuwać ale cały czas coś źle wpisałam.
    Dzięki za nominację ;d
    Pytanka dam później ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju.... Dziękuję :* . Ale na pytania później odp.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje nominacji ;) Świetne odpowiedzi.

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...