Wyświetlenia

wtorek, 11 marca 2014

BRAK SNU = BRAK CHĘCI DO ŻYCIA

Cały weekend byłam na Cavaliadzie! I to dosłownie - od rana do nocy. Jestem tak tym wszystkim zmęczona..., no ale nic!

Wiosna idzie!!! Tak się cieszę, bo jak wstaję, to budzi mnie piękne słońce, a nie to głupie wrażenie, że wstajesz w nocy. Uwielbiam jak słonko tak świeci i jest cieplutko. Już niedługo powiemy puchowym kurtkom "papa". ;)

Moi rodzice są the best!!! Pozwolili mi nie iść dzisiaj do szkoły - znaczy na dwóch lekcjach byłam, ale to szczegół. Prawdziwy powód był troszkę inny, ale prawdą jest, że jestem wykończona i muszę nadrobić lekcje.

Jestem tak podekscytowana, bo kupiłam sobie na Cavaliadzie kantar!!! Taki śliczny!!! I co świetne - regulowany!!! Nie był drogi, ale wybrałam go tylko dzięki mojej przyjaciółce Mai :* , której bardzo, bardzo, bardzo dziękuję! Mi się podobał bardzo podobny granatowy, ale ten jest o wiele fajniejszy (zauważyłam to dopiero po zakupie)!!!
Tutaj w najmniejszym wydaniu ^^
Te fajne "miśki" się odczepiają!
A kantar w rozmiarze największym ^^
Zakochałam się w nim!!! Teraz będzie Dzień Dziecka, więc zażyczyłam sobie od moich rodziców dwa uwiązy i jeden KONIECZNIE musi być czerwony!!! Zbliżają się również moje urodziny, na które chyba zażyczę sobie zestaw szczotek i bryczesy (ale jeszcze nie wiem, bo zgubiłam mój bacik - więc pewnie bacik też dojdzie, jak tamtego nie znajdę).

Oprócz tego kantaru złożyłyśmy się z Mają na pudełko smakołyków w przeróżnych smakach - znaczy nie próbowałam, ale wierzę napisom ;) . Między innymi są w pudełku smakołyki: malina, czyste jabłko, zielone jabłuszko, jabłko+marchewka, ananas, burak cukrowy, marchewka... Ale były również inne np.: czosnek, owoce leśne, kokos itp.



A Wy, byliście na Cavaliadzie? Kupiliście coś?

PS: Moja koleżanka (nie pozwoliła mi podać imienia :* ) tego samego dnia wydała około 2000 zł, a ja 39,50 zł. Ona kupiła toczek - 1000zł, 3 pary bryczesów i wiadro smakołyków - 4x większe od mojego. Więc można zrobić zakupy za mniej? Można.

20 komentarzy:

  1. super post :)

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie,zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i post :) obserwujemy? Daj znać u mnie, jeśli masz ochotę! ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od wczoraj próbuje obserwować twojego bloga jednak caly czas występuję błąd i powiadomienie "Przepraszamy...
    Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później.",spróbuje później zaobserwować albo jutro.Nie martw się,na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym ja miała 2000 zł :) Oj co to by było

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post

    Ja na cavaliadzie byłam, ale nic nie kupiłam.
    Ale jak miałabym 2000zł to bym wszystko wydała, ale nie na konie, ponieważ nie jeżdżę konno, ale chciałabym bo kocham konie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post !
    Wspólna obserwacja ? Pisz u mnie ;)
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. :)) fajny blog! ja już powiedziałem swojej kurtce papa xD pytałaś o wspólną obs. ja już ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie byłam bo nie mam takeigo podopiecznego jak Ty ,ale myśleę, że jeśli kiedykolwiek będę mieć to przyda mie się ten post ;)

    F♥O
    http://fantazyjnyblog.blogspot.com/2014/03/szybka-naprawa-bransoletki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nigdy nie byłam :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post ;)

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że masz takie hobby. Miło się czyta ;)

    http://modna-muffinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie byłam na Cavaliadzie czy jakoś tak :D
    ciekawy post :) bardzo mi się podobają notki tego typu
    świetny wygląd bloga, pozdrawiam :*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    w wolnej chwili zapraszam DO MNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę hobby! ;)
    http://claud-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog :)
    może tak wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam konie <3
    naprawdę śliczny kantar !

    http://positive-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. koniki ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie jeżdżę konno:>

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę świetny post, nie mogę doczekać się następnego. Mam nadzieję że to nastąpi niedługo:-). No i wogóle masz wspaniałego bloga

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś bardzo chciałam jeździć konno :)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...