Wyświetlenia

czwartek, 31 października 2013

Byle do ... czwartku!!!

Chciałam powiedzieć, a w sumie to napisać "byle do piątku", gdy przypomniałam sobie, że jutro jest dłuuuugi weekend!!! Cieszycie się? Co będziecie robić? Dużo Wam zadali?
Ja z jednej strony ogromnie się cieszę, ale z drugiej wręcz przeciwnie. Dzisiaj miałam chór o 15 do 16:30 (godzina na dojechanie do domu i zjedzenie obiadu), a później od 17:30 do 18:30 dodatkowy hiszpański!!!
Mam już cały weekend zaplanowany na każdą minutę, a nawet sekundę!!! No dobra trochę przesadziłam, ale jutro z samego rana jadę do babci do Warszawy, a wieczorem w sobotę wracam i ... w niedzielę moja mama zgodziła się na to, żebym z siostrą poszła na konie!!! A tak w ogóle to moja siostra wczoraj wieczorem przyjechała z Krakowa. Więc jutro z samego rana postaram się napisać na blogu i w sobotę wieczorem, ale nie obiecuję, że mi się uda. A jeśli chodzi o lekcje, to zadali nam tyle, że nie wiem czy w ogóle się wyrobię... Znaczy tak wiem wyrobię się, bo MUSZĘ, ale nie chce mi się, a poza tym  przecież to jest WEEKEND, czyli "czas odpoczynku", a nie "czas odrabiania lekcji i uczenia się"!!!
A jak Wy spędzacie Halloween?

A teraz kilka obrazków z GUGLA, które mi się spodobały:











1 komentarz:

  1. Do mnie w długi wekend przyjeżdza rodzinka ale na pewno się spotkam z przyjaciókami;)
    Zapraszam do mnie : http://juli-l-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...