Wyświetlenia

sobota, 26 października 2013

Dzieciństwo

Dzisiaj zdałam sobie sprawę z tego, że dzieciństwo strasznie szybko mija i gdy jesteśmy dziećmi to nie zdajemy sobie z tego sprawy. Ja gdy byłam młodsza chciałam być dorosła (cały czas) i wzorowałam się na mojej siostrze, ale teraz widzę, że już jestem w gimnazjum i TO NIE ŻART!!! Mamy już poważniejsze problemy, więcej zadawane (lekcje są trudniejsze) i mniej czasy wolnego (takiego dla siebie samych spędzonego na wylegiwaniu się).
W podstawówce pani od muzyki powiedziała zdanie, którego nie zapomnę do końca życia: "Ważne, aby znajdować czas na bycie dzieckiem...". Przemyślcie je, a zauważcie ile prawdy ono ma w sobie. Przecież zawsze byliśmy i będziemy dziećmi! Nie można mówić "To jest za dziecinne, nie zrobię tego!", tylko trzeba całe życie  pamiętać o tym, że dusza dziecka jest w każdym z nas!


Ja nigdy nie przestanę być dzieckiem! Zawsze będę dziecinna i będę popełniać mnóstwo błędów, które ranią osoby, które kocham! Czasami emocje biorą górę i po prostu jestem zwykle ZAZDROSNA o największą błahostkę...

Co dzisiaj robicie? Mi może uda się namówić mamę żebym z koleżanką pojechała na konie!!! A odrobiliście już lekcję? Ja kończę (jakoś nam mało zadali, albo po prostu się przyzwyczajam)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...