Wyświetlenia

środa, 23 października 2013

Kociaki

Wprowadziłam na moim blogu taki coś jak "Ocena". Znajduje się "to" pod każdym postem. Jeśli macie ochotę zagłosować, to śmiało! Nie obrażę się nawet za :( , bo wiem, że jeśli ktoś zaznacza :( to znaczy, że ma ku temu poważny powód. Więc...czekam na wasze propozycje! A może powinnam coś zmienić? Śmiało proponujcie! Chętnie dowiem się co zrobić, aby mój blog był ciekawszy!

Ten blog miał być głównie o zwierzętach, więc to o nich będę najczęściej pisała.
Zaciekawiły mnie pewne kociaki, które naśladują ludzi:
(Może widzieliście to już na jakiejś stronie, ale ja wybrałam te najciekawsze.)

1.
2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.

Zgadnijcie po co napisałam numerki?
...
...
...
Po prostu: napiszcie w komentarzach, które kociaki najlepiej się spisały. (nie zapomnijcie o linku Waszego bloga, no chyba, że nie macie, bądź nie chcecie podać)
Według mnie: 5, 6, 7 i 8


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...