Wyświetlenia

czwartek, 17 października 2013

Zwierzaki...

Tak jak mówiłam przeprowadziłam ankietę w mojej szkole (zapytałam tylko niektórych osób). Wzięło w niej udział (nie wiem czy "tylko", czy "aż") 22 osoby (razem ze mną, w tym 13 dziewczyn i 9 chłopaków).


A wyniki były takie:

  • Psy - 10 głosów
  • Koty - 3 głosy
  • Wszystkie zwierzaki - 7 głosów
  • Inne - 2 osoby (szynszyle, surykatki)



Wszyscy się pytali po co robię ankietę... A ja tylko się uśmiechałam...

Dzisiaj miało być o zwierzakach... Macie jakieś zwierzaki? Jak się nazywają? Jeśli chodzi o mnie to mam dwa koty, trzy psy i rybki. Kociaki nazywają się - Hania i Loco, psy - Śnieżka, Dexter i Chou-chou (czytaj: szuszu), a rybki nie mają imion. ;)




Aby wam poprawić humor takie obrazki   :*




















 

PS: Jeśli chcecie wziąć udział w ankiecie, to zagłosujcie w komentarzu!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...