Wyświetlenia

niedziela, 27 października 2013

Weekend

W weekendy zapominam o całym świecie i robię sobie takie "dwu-dniowe wakacje". Nie wiem czemu, ale dzięki temu zwyczajowi (stosuje to już hm... jakieś 4 tygodnie) czuję się bardziej wypoczęta. Tak jak mówiłam zapominam o świecie i tracę rachubę czasu.
Dokładnie tak mam, a Wy?

Właśnie wróciłam z konkursu chóralnego. To pierwszy mój konkurs w tej szkole. Mam o wiele ładniejszy strój niż wcześniej. Tamten wyglądał tak:
(Ja stoję w drugim rzędzie - nie licząc tych trzech chłopaków jako rząd, czwarta od lewej.) To jest nasze zdjęcie w Wenecji. (Jeśli ktoś to czyta i nie chce być pokazany to mogę go zamazać, tylko napiszcie i podajcie swoje imię i nazwisko.)
Zdjęcia w nowym stroju jeszcze nie mam, ale jak będzie to postaram się wstawić.

Dzisiaj wieczorem idę na koncert Anny Marii Jopek. A już jutro do szkoły... Jak Wam minął weekend?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...