Wyświetlenia

piątek, 18 października 2013

Przyjaciółki...

Jak Wam minął tydzień? Czy też dopiero teraz zorientowaliście się, że jest PIĄTEK!!! Jakie macie plany na weekend? Dużo Wam zadali? ...
...
...
Po chwili zachwytu przejdźmy do tematu: "Przyjaciółki"!!!  Ten temat będę kontynuowała też jutro...
Opowiedzcie trochę o sobie! Będę mogła Was lepiej poznać!
Macie dużo przyjaciółek? A może jedną od serca? Często się kłócicie? Od kiedy się znacie? Co razem robicie?
Ja ostatnio coraz mniej czasu z NIĄ spędzam... Mało ze sobą gadamy... Nie wiem co się stało, ale to już nie są te same relacje,co wcześniej...
Nie bardzo lubię mówić o smutnych sprawach lub wydarzeniach...
...WIĘC...
...Jeśli macie jakieś pytania do mnie? Śmiało, piszcie! ;)


Parę obrazków, aby ten post nie był taki "suchy":













2 komentarze:

  1. Świetne inspiracje co do przyjaźni.
    Ja mam sporo przyjaciół, ale jedną najlepszą znam 11 lat, czyli od jej urodzenia :)

    Już jutro adres mojego bloga zostanie zmieniony z girls-trio.blogspot.com na life-by-katiee.blogspot.com
    Jeśli chcesz być na bieżąco, zapraszam do obserwacji!
    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam jak zmienisz nazwę i Twój blog znajdzie się na liście "najfajniejszych blogów". ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...