Wyświetlenia

niedziela, 20 października 2013

To już jest niedziela?

Okropnie szybko zleciał mi ten weekend... A Wam? Co robiliście?

Jestem niewyspana, bo:



Byłam dzisiaj z moim psiakiem w szkole dla psów i myślałam, że się przewrócę.  :)
Na weekend nam tyle zadali!!! Wczorajszy dzień siedziałam cały czas przy lekcjach (no dobra 2 godziny byłam z moim psiakiem w szkole dla psów), ale oprócz tego cały czas odrabiałam lekcje. W piątek też troszkę zrobiłam, a jeszcze mi zostało tyle, że MASAKRA!!! Gdyby tego było jeszcze mało, to tyle muszę się nauczyć na poniedziałek!!! ARGH... A jak tam u Was z lekcjami?
Gdy będziecie coś pisać w komentarzach, to podawajcie link do swojego bloga, a najprawdopodobniej znajdzie się on na liście "najfajniejszych blogów".   ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...