Wyświetlenia

niedziela, 13 października 2013

Odpoczynek jest bardzo ważny!!!

Idziecie jutro do szkoły? Ja mam wolne...
Dzisiaj było jakoś pochmurnie i z takim humorem wstałam, ale teraz patrzę przez okno i się przejaśniło (wyszło słońce nareszcie). Więc pomyślałam że pójdę dzisiaj na konie z koleżanką, Mają. Moim ulubionym koniem w stajni był Pączek, ale sprzedali go... :(  Był on czystej krwi arabskiej. Kocham araby!!! Mai ulubionym koniem był Narcyz, ale jego również sprzedano... Teraz mamy do wyboru cztery konie: Idea, Pepton, Milenka i Taurus (Pepton i Milenka to kucyki). Ja najczęściej jeżdżę na Peptonie, a Maja na Idei.
A Wy, co będziecie dzisiaj robić? Jak nazywa się Wasz ulubiony koń? A może nie jeździcie konno, jak nazywa się Wasz ulubiony zwierzak?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...