Wyświetlenia

środa, 16 października 2013

Dogs VS Cats

Postanowiłam dowiedzieć się kto woli koty, a kto psy.
Jutro (nie mamy żadnych kartkówek/sprawdzianów) przeprowadzę ankietę. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłam, a wy? Może być zabawnie...
Dzisiaj pod naszą szkołę przybłąkał się mały czarno-biały kociak. Niektórzy go obsiedli i zaczęli głaskać, a niektórzy stali w oddali i przypatrywali się. To mnie natchnęło. Gdybym miała sama odpowiedzieć na to pytanie, powiedziałabym: nie wiem. Kocham zwierzaki!!! Czy małe czy duże, nie ważne jakie!!! Zwierzak to zwierzak! Sama w domu mam sporo zwierzaków... (ale o tym jutro)

1 komentarz:

  1. Osobiście wole psy. Masz fajnego bloga moja Agatka fajnie, że przez przypadek go odkryłam :D zapraszam do siebie :D http://peaceee-loveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...