Wyświetlenia

piątek, 27 grudnia 2013

Postanowienia noworoczne

Dzisiaj wróciłam na jeden dzień do domu i znowu jadę do Warszawy. Nie ma to jak sylwester z babcią (i z TVP 2)!!! <3 Zazdro? A tak w ogóle, co robicie w sylwestra?
Przepraszam, że mnie tak dawno nie było, ale wiecie rodzinne święta its. (czytaj: i te sprawy).
Nie wiem jak jest z Wami, ale kiedy ktoś powie ŚWIĘTA, mam ochotę uciekać. Chodzi o to, że u mnie święta, to JEDZENIE - bardzo duże ilości!!! Znaczy ja się nie odchudzam, ale zawsze to coś przybędzie. ;) A najgorsze są te żarty!!! Ja jestem najmłodsza w rodzinie i wszyscy się ze mnie śmieją!!! Tak wiem - źle to postrzegam, ale jak kiedyś zapytałam się mojej cioci Dlaczego się ze mnie śmiejesz?, odpowiedziała Ja się nie śmieję Z ciebie, tylko DO ciebie. (tsa...) Jak myślicie uwierzyłam jej? ... Oczywiście..., że nie!!!
A teraz temat posta... Macie jakieś postanowienia noworoczne? W tym roku nie mam pomysłów. W sumie to ja ich nie spisuje nigdzie, ani nic - po prostu mówię sobie w myślach coś w tym stylu: W tym roku POSTARAM się (nie) robić/być ... A Wy, obchodzicie jakieś takie "rytuały"?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...