Wyświetlenia

środa, 11 grudnia 2013

TY

Ogarnęłam fizykę!!! No tak wiem, musiałam przeczytać i przeanalizować cały podręcznik, ale udało się!!! A co jeszcze dziwniejsze - to jest łatwe!!!
Rodzice zobaczyli moje proponowane oceny na półrocze (zaznaczam, że są tam tylko dwie 3) i powiedzieli, że jest ok, ale skoro mam 3 z fizyki, to znaczy, że jej nie rozumiem. I zaoferowali swoją pomoc, ale tata szybko się wycofał, bo ja kompletnie NIC nie czaiłam. XD
Ten tydzień obrócił moim życiem o 180 stopni - teraz się uczę. I wiem to dziwne, ale nareszcie używam podręcznika. Bo wcześniej serio, nawet go nie otwierałam! XD

Bardzo się cieszę, bo z Weroniką już się nie kłócimy!!! I postanowiłam, że będę milsza dla ludzi (z wyjątkami), opowiem Wam później jak mi idzie. ;)
Mam już pomysł na konkurs, ale nadal nie wiem, czy w ogóle ktoś będzie chciał w nim wziąć udział...
Chciałybyście/Chcielibyście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...