Wyświetlenia

wtorek, 17 grudnia 2013

Nieśmiałość...

Obiecałam pewnej osobie ten post, więc o to on!!! :*

Pewna osoba (tak ty) cały czas próbuje mi pomóc, ale w ten sposób mi przeszkadza... Znaczy... Chce mi pomóc, ale ja nie chce tej pomocy, bo jestem zbyt nieśmiała i stwierdzam: I tak z nim nie pogadam!!! A poza tym, to ten chłopak ma na oku inną...

Co to w ogóle jest, ja mam się starać? O nie!!! Jeśli coś chce, to jego w tym interes, a ja albo powiem tak, albo nie! Proste... (PS: Nie waż się mu nic mówić!!! I odbieraj telefony!!!)

Moim kolejnym problemem jest to, że ja nie wiem czy on mi się podoba!!! Tak wiem, zachowuję się tak jakby mi się podobał (patrz obrazek niżej), ale... Jest jeszcze jeden chłopak, tyle że on zakochał się w innej dziewczynie (tak w Tobie), więc chyba muszę się z tym pogodzić... Tylko, że on jest taki słodki... I ma śliczne oczy (nie, wcale nie jak Twój pies)... No ale cóż...

"Bo w tym cały ambaras, żeby dwoje chciało na raz..."


Ten drugi jest (tak myślę, bo go za dobrze nie znam) fajny... I nawet napisał do mnie na Facebooku... i tak przez kilka dni gadaliśmy, aż (w końcu) dzisiaj ośmielił się do mnie zagadać... I co z tego, że go nie usłyszałam (ja jestem głucha), ale go później przeprosiłam i pogadaliśmy troszkę...

I teraz nic nie wiem... Nie wiem czy ten drugi chłopak mi się podoba... A co się stanie, gdy poprosi mnie o chodzenie (bo powiedział mi, że jestem ładna i w ogóle)... Czy tamten chłopak będzie chodził z inną dziewczyną (tak z Tobą)... Jeszcze nie wiem co mam zrobić... Zostawić w spokoju tych chłopaków i przyjaźnić się z nimi, czy może w końcu się na któregoś zdecydować...

Nie mogę spać przez te głupoty, dlatego zapamiętajcie:


Brak chłopaka, brak problemów!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...