Wyświetlenia

piątek, 20 grudnia 2013

Szary dzień

Tak wiem, nie powinnam się smucić, bo jest wolne, ale nie mam powodów do radości...
Co robicie w najbliższych dniach??? Ja zamierzam odpoczywać, odpoczywać i jeszcze raz ODPOCZYWAĆ!!!

Dzisiaj troszkę łez poleciało z moich oczu, ale przecież i tak nikogo to nie interesuje...
Tak, jestem nieznośna. Tak, obrażam się o wszystko. Tak, jestem zazdrosna. Tak, biorę wszystko na poważnie. Tak, jestem żałosna... No i co? Nie potrafię się zmienić i nawet nie będę próbować!!!
(Może troszkę dziwne zdjęcie, ale przesłanie dobre)

Będę teraz czytać książkę, żeby zapomnieć o tym wszystkim co się dzisiaj stało...

A teraz życzenia, no bo przecież idą święta: spełnienia marzeń, dużo przyjaciół, superaśśśnych prezentów, głośnego Sylwestra, uśmiechu na twarzy i najważniejsze ... Wesołych (i rodzinnych) Świąt!!!

Kto do Was przychodzi? W sensie "kto" - gwiazdka, aniołek, śnieżynka... Do mnie przychodzi gwiazdka i zastanawiałam się, co chciałabym dostać (nie już piszę listu :) ). Moim wymarzonym prezentem jest taka torba (no w ostateczności, mogę dostać kolejny tom książki Pretty Little Liars):

A Wy co chcecie dostać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...