Wyświetlenia

piątek, 6 grudnia 2013

Zima

Zima, zima i jeszcze raz zima... Lubicie zimę? Ja nie!!! Jest zimno, szaro-buro, wszędzie śnieg i najgorsze to te puchowe kurtki!!! Jejku, ale co to się dzieje? Jest taki wicher, że łeb urywa!!! Nie mogłam z samochodu dojść do budynku, w którym mam trening siatkówki. Jeśli nie musicie wychodzić z ciepłego i milutkiego domu, to nie wychodźcie!
Co dostałyście/liście na "Mikołajki"? Ja dwie książki Pretty Little Liars - zakochałam się w tej serii i polecam!!!; branzoletkę; dwie figurki koników; troszkę słodkości ;) ...



Nie chcecie to nie czytajcie dalej. Jeśli jednak umiecie być empatyczni, przeczytajcie.

PS: Niektórzy ludzie myślą, że jestem naprawdę głupia. Może trochę jestem, ale nie aż do tego stopnia!!! Taki "ktoś" mówi Zaufaj mi. lub O co chodzi? Mi możesz powiedzieć. a za chwilę idzie do drugiego "ktosia" i mu to wszystko powtarza, a ja na te dwa żałosne "ktosie" cały czas patrzę.
ZAPAMIĘTAJCIE: Niektórzy ludzie są tak tępi, że nie pojmą niektórych rzeczy!!! Np. obgadują Cię patrząc Ci się w twarz, a ta druga osoba patrzy takim wzrokiem, jak zbity pies, a ty po prostu nie wytrzymujesz i rzucasz jej takie groźne i pełne pogardy spojrzenie. (Masz ochotę tej osobie, która Cię obgaduje tak mocno przywalić, żeby spadła z krzesła, ale ostatkiem sił się powstrzymujesz, bo wiesz, że tej osobie nic nie pomoże i nic jej nie zmieni, a tak poza tym jest lekcja.)

1 komentarz:

Szukaj ...