Wyświetlenia

środa, 4 grudnia 2013

List do Świętego Mikołaja

Postanowiłam wynagrodzić Wam to, że ostatnio tak nie regularnie piszę. Tak, to już jest dzisiaj trzeci post, ale co z tego?
Od samego rana lata za mną tata (nawet się zrymowało) i mówi, żebym napisała list do Świętego Mikołaja, albo jeśli chcę, to mogę mu powiedzieć (mój tata ma zdolności magiczne) i on się porozumie z Mikołajem telepatycznie. :D Też macie takich rodziców?
Nareszcie mama wróciła i zaczęła grzać w domu! Zrobiła mi pyszne gorące kakao i odrabiam jeszcze lekcję na piątek, bo jutro wrócimy 21-22. W piątek również mamy klasowe Mikołajki - postaram się coś o nich napisać. ;)
Upsik! Skończyło się kakao. Czas zabrać się za pisanie listu do Świętego Mikołaja. A Wy, napisałyście/liście listy do Mikołaja? :D

PS: Powiem Wam coś w sekrecie. Jak byłam mała, to zawsze jak zobaczyłam takiego Mikołaja (pana w przebraniu), czy inną taką "pluszową" postać, łapałam tatę za rękę, mocno ściskałam i chowałam się za jego nogę. A Wy, od zawsze lubiliście Świętego Mikołaja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...