Wyświetlenia

poniedziałek, 3 lutego 2014

Bałwan

Jestem tak zmęczona tym jednym dniem, że już mi się nie chce chodzić do szkoły! Jak zazdroszczę tym, co dopiero zaczęli ferie! Jest mi zimno, chce mi się spać...

A tak w ogóle... Teraz sobie przypomniałam, że nie lepiłam w tę zimę bałwana!!! Jak może minąć zima, a ja nie ulepię bałwana? Koniec! Tak wiem, jest zimno i ponuro, ale w "pogodzie" mówili, że ma się zrobić cieplej, w najbliższe dni, więc może jak wyjdzie słoneczko, to wtedy go ulepię. ;) Ale nie sama, nie, nie! Kto ze mną będzie chciał, to chętnie polepię razem z nim. :* Jak sobie pomyślę, że będę tworzyć bałwana z tego zimnego i mokrego śniegu, to dreszcz mnie przeszywa, ale jak trzeba, to trzeba! :)

A teraz czas zabrać się za lekcje... :(

A Wy, lepiliście już bałwana w tę zimę?

3 komentarze:

  1. Ze mną;) może będzie okazja na kuligu?;) w sobotę;* a jutro do szkoły;'( ja nie chcę;( Agata wagary co ty na to? Heheheheh żart;) do zobaczenia jutro na lekcji z panem w średnim wieku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze :* Nic mi się dzisiaj nie chce!!! Odzwyczaiłam się od szkoły - kompletnie!!! Nie idę z Tobą na wagary, bo chcę mieć w marcu "Dzień bez pytania". ;)

      Usuń

Szukaj ...