Wyświetlenia

niedziela, 9 lutego 2014

Szkoła!!!

Znowu szkoła! Ach... Ja jeszcze nie odrobiłam lekcji! ;) Nie dam rady wstawać rano! Po prostu to jest okropne!
Byłam w sobotę z mamą na zakupach, ale zdjęcia wstawię dopiero, gdy znajdę więcej wolnego czasu (tak jak mówię - lekcje!!!) najprawdopodobniej dopiero w weekend.
Gdy już wracałam do domu, widziałam jak policja zatrzymała samochód (ciężarowy), taki np. do przewożenia mrożonek. No i widziałam, że kierowca nerwowo się tłumaczy ostro gestykulując. Miałam się nie odwracać, ale coś mi kazało... I zobaczyłam otwarty 'bagażnik' (ta taka dziwna część z tyłu, np. w tirach). W owym 'bagażniku' zobaczyłam... SAMOCHÓD!!! Moja mama nie chciała mi uwierzyć i na czerwonym świetle sama zerknęła do tyłu. Pierwsze wypowiedziane przez nią słowa, to: "Jak on ten samochód tam wsadził?". To chyba było pytanie retoryczne, ale odpowiedziałam: "Nie mam pojęcia" i zaraz dodałam: "Może wjechał tam po deskach, czy coś...". A mama na to: "Myślę, że wzięło go 6 chłopów i jakoś go tam wsadzili.". Przyznałam jej rację - bo przecież tak mogło być.

Pojawił się nowy baner: "Ocenialnia blogów. Skrytykujemy.", ponieważ chciałam, aby ocenili mojego bloga. Jeśli powiedzą, że jest fajny - to SUPCIO! Jeśli powiedzą, co im się nie podoba, to będę mogła z tego skorzystać i się poprawić. ;) KLIK

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do L.B.A
    Szczegóły u mnie

    vici-vicia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...