Wyświetlenia

czwartek, 13 lutego 2014

Jutro już Walentynki!!!

Fajnie, że jutro są Walentynki! Ogólnie lubię to święto, choć co roku spędzam je tak samo - patrząc jak zakochane pary się ściskają i całują po kątach... I to jest takie SŁODKIE!!! :3 Liczę, że ja kiedyś też będę tak obchodzić Walentynki. ;)
Fajny prezent dla zakochanych! <3
(w różnych kolorach)
Albo dla najlepszych przyjaciółek! :*

Ta myśl stała się moim MOTTO. Bardzo mnie pociesza! ;)


Świetne czekoladki!!! I na pewno pyszne!!! Chętnie bym spróbowała. :3

A to taki tam obrazek opisujący część mojego życia... <3
Mniej więcej ^^

A Wy, jak spędzacie Walentynki? Lubicie to święto?

4 komentarze:

  1. udanych walentynek ;)
    ja forever alone ;)

    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam walentynki, dzień jak co dzień, jednak w powietrzu wisi miłość nie tylko partnerska ale również braterska. ;)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Leonka, ty walentynki sama? A myślałam, że kogoś masz!

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...