Wyświetlenia

środa, 29 stycznia 2014

Łyżwy, narty, snowboard... ach!

Przepraszam, tak wiem - miałam nadrobić blogowanie w ferie, a postów jak nie było, tak nie ma. Chodzi o to, że pojechałam do babci i po prostu nie miałam czasu.

Pewnie jak większość - ODPOCZYWAM! Choć mama cały czas goni mnie do lekcji i LEKTURY, ja nie mam na to ochoty!!! Poza tym większość lekcji już odrobiłam i przeczytałam  jeden rozdział (co z tego, że książka ma 19 rozdziałów). Popytałam moje koleżanki: "Odrobiłyście już lekcje?", a niektóre odpowiadały: "Ja nawet nie wiem co mam zadane..." XD Więc mówię NIE JEST ZE MNĄ TAK ŹLE!!! Ale moja mama chyba tego nie rozumie.

Cały czas robię wszystko, aby nie sprzątać w moim pokoju. Dosłownie wszystko! Chodzę na basen, łyżwy, do kina... Była u mnie wczoraj (i w sumie to dzisiaj też) moja BFF - Basia z siostrą, Natalką. Jak to dziewczyny - gadałyśmy o "wszystkim i niczym" do 2:30.

Ostatnio zaczęłam "marnować" lakiery do paznokci. Znaczy, nie do końca marnować, bo po prostu maluję sobie paznokcie, robię zdjęcie, zmywam je i maluję zupełnie inaczej... i tak w kółko. ;) W ciągu "dni roboczych" nie używam moich lakierów, więc pomyślałam, że trzeba to nadrobić.




Które Wam się najbardziej podobają?
(A w tle moja lektura Hobbit)

 Byłam na obozie i oczywiście był przepyszny obiad :P (fu przez wielkie F), więc szybko odniosłam i w pokoju wżerałam Crunchips - ser, cebula i zobaczcie na co się natknęłam... <3
PS: Postanowiłam, że zacznę wrzucać więcej swoich/zrobionych przeze mnie zdjęć. I jak?

A Wy, co robicie?  Odrobiliście/łyście już lekcje?

1 komentarz:

  1. ja dzisiaj tak przez cały dzień uciekam od sprzątania.. chociaż w sumie to tak od początku tygodnia :P ale mam wenę więc lecę sprzątać :)
    obserwuję i liczę na to samo :)

    kasiejj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szukaj ...