Wyświetlenia

czwartek, 24 kwietnia 2014

Niby wakacje

Korzystam z wolnego czasu w 100%. A Wy, co robicie?

Ale ten czas leci... Już niedługo (26 kwietnia) moje urodziny!!! ^^ Pierwszy raz nie robię imprezy urodzinowej - z czego nie jestem zadowolona, ale za to lecę do Grecji (stawiam na opaleniznę, bo jestem blada jak trup)! Mimo iż moje urodziny są w sobotę prezenty dostałam już dzisiaj. Piszę teraz, bo jutro już może mi się nie udać, ponieważ około 22 wyjeżdżam do Warszawy i stamtąd lecę samolotem do Grecji - muszę się jeszcze spakować (pewnie i tak zapomnę połowy rzeczy). XD W tym superaśnym hotelu pewnie będzie WiFi, ale nie wiem, czy tata bierze komputer, więc nie wiem czy będę pisać, przez najbliższy tydzień.

Postanowiłam sobie, że przez ten czas przeczytam mnóstwo książek! Trzeba korzystać z wolnego!!! A oto te, które pragnę przeczytać/przeczytałam (są ułożone w kolejności przeczytania - od góry) :
1.
Bardzo długo ją czytałam i szczerze nie polecam. :/
2.
Ta książka jest bombowa!!! Przeczytałam ją w 2 dni! Świetnie napisana: Ryan prowadzi dziennik, a Sarah kręci filmiki, które trzeba obejrzeć, żeby dowiedzieć się co będzie dalej. Ja osobiście obejrzałam tylko dwa filmiki i tak się przeraziłam, że więcej chyba (sama) nie obejrzę. XD
 3.
PLL - 10 część.
4.
Nie czytałam, ale jak tylko przeczytam, to dam recenzję. ;)
5.
 PLL - 11 część.
6.
Nie czytałam, ale jak tylko przeczytam, to dam recenzję. ;)
7. 
Widziałam film, a że książka jest zwykle (nie zawsze) lepsza od filmu, to postanowiłam przeczytać. Oczywiście, recenzja pojawi się od razu po przeczytaniu. ;)
8.
Tę książkę przeczytam po 12 części PLL.
9.
Dawno miałam już przeczytać tę książkę, ale jakoś nie znalazłam wolnego czasu... Więc czas to nadrobić. :) Oczywiście, recenzja pojawi się od razu po przeczytaniu. ;)
10.
Dawno miałam już przeczytać tę książkę, ale jakoś nie znalazłam wolnego czasu... Więc czas to nadrobić. :) Oczywiście, recenzja pojawi się od razu po przeczytaniu. ;)

Czytaliście którąś z tych książek? A może jakaś inna książka przypadła Wam do gustu?

PS: Wydaje mi się, że książki numer 9 i 10 zamienią się miejscami. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...