Wyświetlenia

piątek, 11 kwietnia 2014

Dziwna paczka

Nie mogłam się nadziwić, kiedy po powrocie ze szkoły tata oznajmił, że dostałam paczkę!!!
Mój kot bardzo pragnął mi pomóc rozpakować! ^^
Bardzo się zdziwiłam kiedy zobaczyłam, co jest w środku!!!
 Tyle rzeczy w jednej małej paczce! Ah! To raj dla moich oczu!
 Farbki! :*
Śliczne kredki! Uwielbiam je! 
Świetne kolory! <3 
Czekolada...mmm :3 Już wiem co będę robiła w nocy pod łóżkiem...
 Zeszyt do nut - szczerze, to nie wiem czy go wykorzystam, bo jest jakiś dziwny. ;)
Kawa - oczywiście nie dla mnie, a dla mojej mamy. 
Nadal nie wiem do czego TO służy. Ale kiedy te naczynka rozkleiłam (były sklejone taśmą), zobaczyłam w środku ukryte...  
 Bransoletki i naszyjniki!
 Takie tam pluszaki... :3
 I pacynki... - moja babcia myśli, że jeszcze czymś takim się bawię. :D
Szczerze to tą pacynkę sobie zostawię, bo bardzo mi się podoba, a jak się rusza palcem, to wygląda jakby ten konik naprawdę biegł! A jednak się bawię... XD
 Nożyczki - zawsze się przydają.
 Rękawiczki i czapka - są świetne!!! Przede wszystkim cieplutkie :3
I takie dziwne jajko świecące w ciemności i zmieniające kolory!

Jakie macie plany na weekend?

PS: Oczywiście znowu film, który zrobiłam zmienił się w pokaz slajdów, ale nie potrafię tego inaczej dodać! :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...