Wyświetlenia

sobota, 14 czerwca 2014

Powrót

Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale pod koniec roku nauczyciele zmówili się, żeby robić kartkówki, klasówki i pytać. Teraz mamy więcej luzu, bo oceny już wystawione. Koniec roku już tuż tuż, ale ja się cieszę!!! My mamy zakończenie roku 27 czerwca, a Wy?
Jurto idę na konie. Jest możliwość, że wydzierżawię sobie konia - tak powiedziała moja mama. Dla niewtajemniczonych, już tłumaczę: chodzi o to, że wykupujesz sobie konia na określony czas (zwykle miesiąc) i możesz na nim jeździć ile chcesz, a płacisz tylko za utrzymanie (karmienie, boks). Musisz zajmować się nim jakby był Twój, chociaż w sumie jest. ;) A Wy co jutro robicie?




Ci którzy kiedyś jeździli lub jeżdżą wiedzą o co chodzi. ;)
Muszę się wziąć troszkę za zrzucenie wagi - idą wakacje i w ogóle. Pewnie większość z Was myśli: "To trochę za późno...", ale ja Wam mówię, że nie! Jestem szczupła, ale muszę troszkę popracować nad systematycznością ćwiczeń. Wiem, że to trudne i podziwiam osoby, którym się udaje, bądź udało. :P


Co jutro robicie? Macie jakieś plany na wakacje? Odliczacie dni do wakacji? Ja zdecydowanie TAK - jeszcze 13 dni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj ...